Down Under - Reisverslag uit Carnarvon, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslag uit Carnarvon, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu

Down Under

Door: Wilma/peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

16 Juli 2015 | Australië, Carnarvon

Dinsdag 14-7.Het is bij het wakker worde3n zwaar bewolkt, maar wel droog en 20 gr.We gaan vandaag van Minilya naar Carnarvon.
Weer bijtijds op weg en onderweg kan je zien dat het de afgelopen dagen toch flink geregend heeft in de regio. Er stonden her en der behoorlijke plassen langs de weg en op het land. De omgeving is heuvelachtig en de begroeiing was wisselend van veel tot weinig.Na een rit van ongeveer 140 km.kwamen we in Carnarvon aan en hebben gelijk weer boodschappen gedaan. dDat is zo na 3 tot 4 dagen al een gewoonte aan het worden.In het winkelcentrum hebben we gelijk maar gelunched en wat gedronken. En dan nu op zoek naar een leuke plaats om te overnachten de komende dagen.En wel voor 2 nachten. er zijn campings genoeg, maar de 1e , een Top-Tourist park was al helemaal volgeboekt en we konden alleen voor 1 nacht een plek krijgen en ook dat nog zonder stroom. Maar de dame achter de desk vertelde ons , dat er bij de buren nog wel plaats zou zijn en dat klopte ook nog.Het ziet er hier goed verzorgd en gezellig uit.Nadat we ingeschreven waren, wilde Peter met de pas betalen , maar dat lukte niet echt.Het lag echter niet aan onze pa , maar aan de internetverbinding in de regio. De provider was in de regio bezig met het vernieuwen van de kabels en dat veroorzaakte de trammelant.De dame van de camping deed daar niet moeilijk over en zei dat we ook wel later mochten betalen, desnoods als we weggingen. Dat noemen we nog eens vertrouwen.Daarna zijn we een stukje in de omgeving gaan wandelen. en hebben 's avonds lekker gegeten bij de van en daarna weer met afwasmiddel en borstel de vaat gedaan en dat is toch wat prttiger dan met een sponsje en doppel-douche.

• 16 Juli 2015 - 14:15

Peter :

zo te lezen vermaken jullie je wel en de vindingrijkheid hoort bij deze manier van rondreizen en bij het land. niet weer de spullen laten staan bij de kampkeuken dit keer. ben wel benieuwd naar de foto's die jullie gemaakt hebben en de verhalen die daar bij horen.

• 16 Juli 2015 - 17:57

Antonie:

afwassen....dat je daar zo blij van kan worden!!!

Wat fijn dat er nog mensen op deze aardkloot wonen ,,die mensenheid nog vertrouwen.. Super.
    op naar het volgende avontuur