Down Under - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu

Down Under

Door: Wilma/Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

31 Augustus 2015 | Australië, Adelaide

Zondag 30-8.18gr en een stralende zon en strakblauwe hemel.

O'Halloran Hill.

zondagmorgen zijn we met zijn vieren naar vrienden van George en Herma om even koffie te drinken en om met de weegschaal van George de koffers te wegen, want Rinus en Loes gaan donderdag eerst naar Nederland en daarna naar Duitsland en Oostenrijk. Trouwens ,Rinus en Loes zijn van oorsprong ook Nederlands.Loes had heerlijke koek gebakken en daarbij ook nog koekjes bij de koffie.We hebben al met al gezellig een tijd zitten kletsen en Rinus wilde van alles over Nederland weten.
nadat we thuis geluncht hadden zijn we in de buurt een stukje gaan wandelen. Ook hier gaat het dan heuvel op en af.Toen we thuis kwamen pakte George de auto en bracht ons naar de top om bij het waterreservoir een kijkje te nemen. het is een groot reservoir ,waar ze water opvangen en dan door pompen naar andere reservoirs, om uiteindelijk gezuiverd te worden en daarna gebruikt als drinkwater.Toen zijn we er nog omheen gereden ,omdat Peter vroeg hoe groot het was. Het is erg groot en ook een afgezet gebied ,waar je niet in mag.na dit ritje hebben we gezellig Happy Hour gehouden in de achtertuin en ook nog lekker in het zonnetje.