Down Under - Reisverslag uit Exmouth, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslag uit Exmouth, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu

Down Under

Door: Wilma/Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

13 Juli 2015 | Australië, Exmouth

Zondag 12-7. Helmaal niet warm , slechts 18 gr. en zwaar bewolkt en een harde wind in Exmouth.

In de nacht van zaterdag op zondag begon het te regenen. Eerst nog zacht , maar later harder. soms was het even droog en dan begon het weer. Dat is wel even wennen na al die mooie dagen. Ook heeft het bijna de hele ochtend minder of meer geregend en er staat een behoorlijk harde wind.We hadden bij de receptie bij aankomst gehoord dat er op zondag een marktje zou zijn in het park in het centrum, maar door de regen hadden we geen zin om daar heen te lopen.Zo,n marktje begint meestal om een uur of10 en gaat door tot een uur of1 "s middags.wij vinden dat meestal wel erg leuk om dan daar wat rond te snuffelen, maar nu dus even niet. In het begin van de middag werd het zowaar droog en zijn we alsnog even naar het centrum gelopen, ook om onze benen te strekken.Daar hebben we in wat winkeltjes rondgekeken en heeft Peter een nieuwe styluspen gekocht , want zijn oude was kapot gegaan.Ze weten hier trouwens wel van prijzen, want die koop je bij voor nog geen 2 uro ,maar hier betaal je al gauw 10 tot 20$ voor zo,n ding.Bij het teruglopen naar de camping begon het weer te regenenn. Ik had geen zin om te koekn vanavond ,dus heb ik tomaten en uien gebakken met daarover heen gesmolten kaas en dat in zijn geheel op boterhammen. Dat smaakt naar ons idee heerlijk. En als toetje hebben we mandarijnen gegeten.'s Avonds hebben we zitten kaarten ,rewijl de regen op het dak blijft tikken

• 13 Juli 2015 - 22:12

Mariëlle:

Nou, troost je maar. Hier regent en waait het ook flink en is het ook niet warmer dan 19 graden geworden. En toch wil ik nog steeds wel met jullie ruilen :-).