Down Under - Reisverslag uit Denmark, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslag uit Denmark, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu

Down Under

Door: Wilma/Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

02 Augustus 2015 | Australië, Denmark

vervolg van 1-8 zaterdag.

Wilma had het eten klaar ,dus het verslag moest even wachten, maar hier is dus het vervolg.

verder gaat hetb weer. De gids had ondertussen 2 hoopjes bladeren voorin liggen. Hij begon de blaadjes te kneuzen en liet ze door de trein circuleren.. De eerste blaadjes waren van de Peppermint Tree. Het andere hoopje kneusde hij nog sterker en deed er een beetje water bij en het begon te schuimen. Daar kon je dus je handen mee wassen.De naam van de blaadjes ben ik vergeten.De laatste brug was ook de langste en wel 258 m.De hele spoorlijn loopt nog 2 1/2 uur verder naar North Cliff.Maar om die helemaal af te leggen , dat duurt te lang.een keerpunt is er niet , dus de machinist loopt naar de andere kant van de trein en en begint dan aan de terugrit,die in een rap tempo word afgelegd en toch nog gauw een 1/2 uur duurt. De hele rit duurt zo'n 2 uur met uitleg en al.We kwamen behoorlijk verkleumd terug en Peter heeft onmiddelijk de verwarming in de van aangezet ,zodat we weer lekker warm konden worden. Via een mooie route gingen we via Walpole langs de zuidkust naar Denmark. In denmark zagen we al snel een bord voor een camping. We dachten , we zijn er zo, maar er leek geen einde aan de weg te komen. Maar eindelijk , daar was ie dan en we blijven hier 2 nachten. De dame van de receptie was al eens in Nederland geweest en wel in Haarlem en vond het een mooie stad. Vanavond eten we "boerenkool met worst". Lekker he

• 03 Augustus 2015 - 09:58

Antonie:

Goedemorgen

Fijn om te lezen dat jullie weer wat zijn opgeknapt.

blaadjes van de bomen als thee??!!
    En als zeep?!
    apart

Jammie... boerenkool met worst....hier is het iets kouds eten een erg strak plan ..van daag 29 gr.

• 03 Augustus 2015 - 12:18

HenT:

Wat is het lekker fris bij jullie, hier is het 32° bijna niet te harden!