Down Under - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu

26 Juni 2015 | Australië, Adelaide

Dinsdag 23-6

En weer een stralende zonen 26 gr. en van Alice Springs naar Wycliff Well.

Dit gat noemen ze HET UFO CAPITAL of Australie.
Na het ontbijt zijn we eerst maar weer naar Harvey Norman gegaan. Gelukkig was Daniel er ook weer en hij heeft via de Wifi van de zaak gekeken of het internet wel werkte. Dat was dus wel het geval.Daarna ging hij met de dongel aan de slag,maar dat kreng weigerde het om het te doen.Op aanraden van Daniel hebben we toen maar een Wifi-converter van Telstra aangeschaft.Die moesten we bij een Telstra zaak laten activeren.Daar was het binnen een 1/2 uur gepiepten kregen we een prima uitleg hoe het werkt.Als je bereik hebt met je telefoon ,heb je ook Wifi. Daarna konden we onze weg vervolgenOnderweg even gestopt om te lunchen. Het is nu erg rustig onderweg.Om 1/2 5 kwamen we in Wycliff Well aan. Alles is hier UFO. Er staan overal leuke schilderingen en tekeningen op de wanden en ook de sites zijn aangegeven met afbeeldingen van Aliens. zoals ik al zei het is een gat met een benzinestation een restaurant en een caravanpark. hier staat zelfs een grote pop van Elvis Presley en De Hulk

• 26 Juni 2015 - 23:07

Marry Brentjes:

Inderdaad een hele rij mails, maar weer mooie verhalen en zo te horen wordt het weer ook steeds mooier! Veel plezier daar en tot het volgende verhaal!

• 28 Juni 2015 - 11:45

Antonie :

Heey ...als doet het weer....goed om te lezen.
    Het weer is goed.
    Het idd een stip...dat plaatsje (op ge zocht)
    Een scheet en je ben er door.
    bedankt weer voor het meegenieten.