Down Under - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu

Down Under

Blijf op de hoogte en volg Peter

26 Juni 2015 | Australië, Adelaide

Vrijdag 19-6
Het is zonnig en 20 gr. We gaan van Coober Pedy naar Marla.
Na het ontbijtzijn we naar het VVV gegaan. Daar kunnen we ons reisverslag op de site zetten.We waren daar al om even over 9.Het verhaal hebben jullie al kunnen lezen.We kunnen er alleen nog geen foto,s bij plaatsen , want er is geen usb-verbinding met de computer daar.Nadat we het verhaal geplaatst hebben , zijn we op pad gegaan.Trouwens de dongel , die we al hadden en wilde niet werken.Onderweg hebben we weer onze lupa,s opgegeten.op deze rustplaats kwam ook een joekel van een road-train aangereden en daar heeft Peter een foto van gemaakt.Die komt nog wel als alles weer werkt.Vroeg in de middag waren we in Marla.Nadat we de camper op zijn plaats hadden gezet, zijn we even rond gaan neuzen daar.Het is eigenlijk alleen maar een benzine-station met een hotel, een bar en een caravanpark. We kregen bij aankomst meteen te horen , dat er van 5 tot 6 een happy hour zou zijn en dat iedereen welkom was.We zijn er dus om 5 uur maar heen gegaan en het was er al tamelijk druk. De houtkachel brandde vrolijk en er stond ook nog een juke-box , die trouwens erg hard aan stond.Het was al met al een gezellig sfeertje. We werden bij een tafel uitgenodigd en op het laatst zaten we gezellig met 4 stellen.Er werden flinke schalen met hapjes gebracht , zoals minki springrolls, mini loempia,s, sauzijzenbroodjes en iets in bladerdeeg en het smaakte allemaal perima.We hebben gezellig met zijn allen zitten kletsen,maar Wilma het meest met Lois en Ian en Peter met Marge en Peter. Om 6 uur ging er een belHet happy hour was daarmee afgelopenen langzaam aan verliet iedereen de bar en ging terug naar zijn onderkomen.Het was ondertussen 7 uur geworden voor wij terug waren en Wilma moest nog voor de warme hap zorgen.Om 1/2 9 waren we klaar met ons DINER!!!
We hebben nog even gekaart en zijn toen gaan slapen