Down Under - Reisverslag uit Perth, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslag uit Perth, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu

Down Under

Door: Wilma/Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

22 Juli 2015 | Australië, Perth

Maandag 20-7.Er staat een harde wind en het is zwaar bewolkt en er vallen geregeld regenbuien en de temperatuur is 19 gr.We gaan vandaag verder naar het zuiden van Geraldton tot we zien wel.
Geraldton bleek toch een vrij grote stad te zijn en echt een stuk groter dan we dachten met veel voorstadjes en heel veel industrie.Voordat we er uit waren hadden we al flink wat km. afgelegd.Onderweg kregen we zowel miezerregen als flinke plensbuien over ons heen.In Eneabba wilden we wat driken , maar het zag er niet uit ,dus zijn we doorgereden naar Badgingarra. Hier hebben we wat gedronken en onze lunches verorbert. Er was een groot community-centre daar met een complete spotaccomodatie . Het zag er goed verzorgd uit , maar helaas geen camping in de buurt voor zover we konden bekijken.Gelukkig waren er wel toiletten ,zodat we even wat kwijt konden.Georgehad aangegeven , dat de Pinnacles een mooie plek om te overnachten zou zijn ,maar omdat het flink geregend had en we over een gravelroad daar heen moesten, dorsten we dat niet aan, want die zijn dan nogal slippery.Daarom zijn we 50 km. voor Gingin in RTegans Ford gestopt bij een Roadhouse met daarachter een camping.Het was er simpel , maar wel schoon en ze hadden ook een kampkeuken. hier hebben we dan ook dankbaar gebruik van gemaakt.De nacht was trouwens behoorlijk koud en ook de avond ,zodat we voor het eerst 's avonds de heater hebben gebruikt. en ook 's nachts heeft het behoorlijk geregend.

• 23 Juli 2015 - 08:37

Antonie:

naar mate jullie naar beneden afreizen wordt het weer minder ....en het Nederlands ook hahahah.
    Pas maar op na zo`n lange tijd moet je een inburgerrings cursus volgen!!!
    Veel plezier.Fijne dag