Down Under - Reisverslag uit Esperance, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslag uit Esperance, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu

Down Under

Door: Wilma/Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

06 Augustus 2015 | Australië, Esperance

Woensdag 5-8 Esperance.

Bij het ontwaken vanmorgen scheen de zon en het wordt 18 gr.En dat is nog eens lekker wakker worden.Voor het ontbijt hebben we eerst de was in de machine gedaan. We weten niet of het wel droog blijft, dus de lakens en slopen en het nachtgoed doen we daarna wel in de droger. dan weten we tenminste zeker dat dat droog is vanavond.Na het ontbijt en het douchen heb ik de rest van de was aan de droogmolen gehangen.Toen dat gedaan was ,zijn we eerst naar het centrum gereden om boodschappen te doen.toen we terugkwamen , had iemand de was al uit de droger gehaald en die heb ik toen maar meteen opgevouwen en in de kast gelegd.Want de was ,die aan de lijn hing was nog lang niet droog.Na de lunch bij de Subway, wat hebben ze daar toch lekkere broodjes, het lijken soms wel gebakjes, zijn we naar de Jetty gelopen. Af en toe was de zon even weg en dan werd het wel fris. We zijn niet helemaal naar het eind van de Jetty gelopen. Er waren ook nog 2 mannen aan het vissen, maar die hadden nog niets gevangen.We zijn ook nog op zoek gegaan naar Pink Lake en toen we dat gevonden hadden , bleek het helemaal niet pink te zijn , maar bijna droog te staan.Trouwens ,de camping waar wij staan, heet Seafront, want wij kijken zo uit over de oceaan. Ze zijn het strand helemaal aan het ophogen en wel zo'n 2 meter.Je kunt nu dus niet over het strand wandelen , alleen op het voetpad langs het strand. 's Avonds was het een drukte van belang in de kampkeuken. Samen met ons kwam er vrouw binnen lopen in haar ochtendjas om haar eten op te warmen. je verzint het toch niet om eerst te douchen om daarna in je nachtgoed naar de kampkeuken te gaan?Verder kwam er ook nog een man om vlees op de BBQ te braden. Wij hebben lekker spaghetti gegeten en T.v. zitten kijken en wel naar een programma , dat veel weg heeft van Tussen Kunst en Kitsch, wat in Engeland was opgenomen. toen we terug bij de Van kwamen .was alle was droog en hebben we dat binnen gehaald