Down Under - Reisverslag uit Denmark, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslag uit Denmark, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu

Down Under

Door: Wilma/Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

04 Augustus 2015 | Australië, Denmark

Zondag 2-8.Wisselend bewolkt en 17 gr.met zo nu en dan een regenbui.

We zijn heerlijk relaxed opgestaan zo rond 9.30 uur en zijn daarna in de kampkeuken gaan ontbijten met geroosterd brood en zacht gekookte eieren. Denmark zelf lgt aan een baai , maar de camping ligt een eind buiten de stad aan de Southern Ocean.Gisteren wilden we aan de oceaan naar het strand.En wat denk je ? Begint het te regenen.Vandaag dus weer een poging en ja hoor, begint het weer te gieten.. dus goede raad is duur en zijn we dus maar naar het stadje gereden. Het is niet erg groot , maar wel knus en gezellig.Je bent er echter wel zo uitgekeken.Daarom besloten we maar om een eindkje in de omgeving rond te gaan toeren.Na een stukje rijden zien we een bord met daarop Mounr Barker.Nou ,wij dachten dus aan een berg, maar nee hoor , het is een plaats op zo'n 55 km. afstand van Denmark en Albany. Die 3 steden vormen dus een grote driehoek en dat is op dekaart goed te zien.Daarom zijn we maar afgeslagen richting Albany. In Albany zagen we een aanwijzing voor een toeristische route terug naar Denmark en die hebben we toen maar gevolgd.De weg was mooi en het lanschap heuvelachtig met veel landerijen. ik ging bijtijds naar de kampkeukenvoor de warme hap en Peter zet ondertussen het verhaal op de site.Tevens hadden we de t.v. aangezet , want om 7 uur zou de finale van The Voice komen. Dus na het eten eerst even de afwas gedaan en spullen weer in de Van gezet en bij terugkomst hielden zowel de t.v. als de heater in de kampkeuken er mee op.De stroom was uitgevallen . Ik ben nog naar de receptie gelopen , maar daar was niemand meer, dus helaas hebben we niets van de finale gezien. We hebben dus maar zitten kaarten en lezen

• 05 Augustus 2015 - 11:37

MaNiRe:

Da's nog eens een wereldreis: Australië, Denemarken, Albanië, Denemarken, Australië. Zo zie je nog eens wat van de wereld!
    Goede reis nog verder!

Groetjes,