Down Under - Reisverslag uit Bunbury, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslag uit Bunbury, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu

Down Under

Door: Wilma/Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

28 Juli 2015 | Australië, Bunbury

Zondag 26, Maandag 27, Dinsdag 28 juli.
Van Rockingham naar Bunburry

Zondagmorgen werden we allebei wakker met verstopte neuzen en we hoestten en proestten behoorlijk.We wilden , ondanks dat we ons niet zo lekker voelden,niet de hele dag in de Van blijven hangen en zijn daarom naar een groot winkelcentrum gereden. Daar loop je tenminste beschut tegen de wind en de kilte.We hebben wat boodschappen gedaan en daar wat rondgelopen. Maar echt veel puf hadden we niet.toen we terug waren op de camping hebben we al vroeg ( 1/2 6 ) ons bed opgemaakt, zodat we heerlijk liggend konden lezen. Dan is het toch fijn , dat we E-readers hebben.We zijn trouwens vroeg gaan slapen en werden de volgende morgen, dus maandag om 1/2 8 pas wakker met veel gekuch en gehoest. we wilden echter niet veel langer op deze camping blijven. We willen weer verder. Maar we wilden ook nog douchen, echter je moest dan wel veel moed verzamelen, want het was daar daar berekoud. Vandaag is het mooi weer en 18 gr. Toen we in Bunburry aankwamen,hebben we eerst maar een was gedraaid ,want Peter had zich rot liggen zweten 's nachts en dan zijn schone lakens en pyama's toch wel prettig.Niet alles was 's avonds tegen etenstijd al droog en dan biedt een droogtrommel toch wel uitkomst. 's Middags hebben we nog wel even langs de baai gewandeld met de mooie naam: Koombana Bay. en we zijn weer vroeg ons bed ingedoken.
Dinsdag 13 gr, en brrrrr wat is het koud en nat. Het heeft vanacht flink geregend. We voelen ons nog steeds niet helemaal ok, maar het gaat langzaamaan wat beter.We hebben weer lekker wat langer in bed gelegen.Nadat het droog is geworden, zijn we naar het centrum gereden, wat dichterbij was , dan we dachten en daar op zoek naar een postkantoor voor een postzegel, die op de kaart voor Ria's verjaardag moet. Na een tijdje zoeken ,vonden we het postkantoor en even later ook een brievenbus. dus die zit op de bus. We zijn nog naar een Mall gegaan en daar wat groente ,vlees en tissues gekocht.Ook hebben we daar hotdogs gekocht , maar niet helemaal opgegeten, want ze waren niet te pruimen. Nu zijn we weer op de camping en hebben de kachel in de Van aangezet, zodat het lekker aanvoelt en we gaan denk ik weer vroeg onder de vette lappen ,zodat we ons morgen nog weer beter zullen voelen.

• 28 Juli 2015 - 14:11

Antonie:

oooo een koudje gepakt ergens op een hoek?!
    Snie sna snoteren....
    Das geen pretje

Hopen dat het alweer beter gaat.

• 28 Juli 2015 - 18:23

Anny En Willem:

Een spoedig herstel gewenst.