Down Under - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu

Down Under

Door: Wilma/Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

09 Juli 2015 | Australië, Adelaide

Maandag6-7.

We gaan vandaag van Broome naar Sandfire met weer een prachtig blauwe lucht en een temperatuur van 30 gr.We hebben na het ontbijt afscheid genomen van Jacky, want Andy was al naar zijn werk toe.Eerst maar even boodschappen doen in het centrum en dan verlaten we Broome na 3 leuke dagen.De weg die we nu volgen is ontzettend saai, waardoor Wilma telkens indutte.Het was vreselijk vlak en zo ontzettend kaal, dat het net een steppe leek, zo uitgedroogd met alleen geel verdord gras erop.Op een net zo,n kale parkeerplaats hebben we onze lunch genuttigd en zijn daarna maar weer snel doorgereden naar Sandfire.Daar kwamen we dus al bijtijds aan en hadden al snel een plek op de camping gevonden. Het is weer bij een Roadhouse en peter stelde voor om in dat restaurant wat er bij hoort , die avond daar maar te eten.Tot het zover was heeft Wilma de verslagen maar vast zitten schrijven.Het leuke hier was , dat er veel dieren rondliepen, zoals pauwen, ganzen, walibi,s en zelfs een dromedaris en een Karbauw, dat is een heel groot rund met hele grote horens. Terwijl Wilma buiten zat te schrijven , kwam er een vrouw uit een van de caravans en begon een praatje.Ze dacht , dat wij uit South Australie kwamen vanwege de kentekenplaat op onze Van. Wilma heeft haar maar snel uit de droom geholpen. het was al met al een leuk gesprek. zij gaf aan dat ze zowel in Engeland als wel in een paar andere Europese landen was geweest.Daarna zijn we heerlijk wezen eten en daarna heeft Peter de verslagen weer zitten typen. Daarna zijn we in de camper thee gaan drinken en zijn we gaan slapen

• 09 Juli 2015 - 15:26

Marielle:

Jeetje, dit klinkt wel als een saaie dag. En dat is toch wel een beetje vervelend voor jullie volgers. Niet meer doen hoor ;-)!