Down Under - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu

Down Under

Door: Wilma/Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

26 Juni 2015 | Australië, Adelaide

Maandag 22-6

Bgsij het opstaan een stralende zon en 24 gr.
We gaan vandaag van Erldunda naar Alice Springs. Ook vanmorgen vertrokken we bijtijds om naar Alice Springs te gaanHet is prachtig weer en ook nu was de weg kaarsrecht en soms waren er wat heuvelsmet een flauwe bocht.Bij twaalven waren we in Alice Springs.Daar gingen we eerst op zoek naar een VVVom een overzicht van campings te vragen. Ook gingen we op zoek naar een Optuswinkel (voor de dongel)om deze te laten activeren.Bij de Mac hebben we wat gegeten en ook hier probeerde Peter om de laptop aan de praat te krijgen ,maar weer nul op het request.Bij een Harvey Norman zaak( elektronica)zat iets van Optus. Maar de dame,die ons hielp, wist er niet zoveel van.Het activeren moest via de telefoon gebeuren en dat werd een regelrecht drama, want tijdens het gesprek ,werd er wel tot 6x toe opgehangen door de servicedienst van Optus . Ook de jongeman , die ons toen kwam helpen, zijn naam is Daniel ,en hij is ruim 2 uur bezig geweest om de dongel te activeren. Ook bij hem werd steeds het gesprek afgebroken,maar hij bleef het toch geduldig proberen. Hij verdient echt een pluim. Daarna zijn we op zoek gegaan naar een camping De eerste was echt helemaal niks,maar de 2e zag er goed uit en naar ons zin.Na het avondeten wilde peter op internet , maar mooi niet ,dat het ging.Zelfs onze telefoon is helemaal van slag. Hij kon nog net een mailtje naar Theo sturen over de internet problemen, maar daarna was het over en uit. Verschrikkelijk balen. Wij zijn vanavond maar gaan zitten lezen en bihjtijds naar bed gegaan

• 27 Juni 2015 - 01:53

George En Herma:

27-6-15 wij hebben net Julie dagbook gelezen want onze computer was uit, gisteren terug gekregen en net alles gelezen fijn dat alles goed gaat en jullie hebben al veel gezien. wij zijn byna klaar me pakken en maandag worden we opgehaalt en dan begint onze reis groetjes

• 28 Juni 2015 - 11:38

Antonie:

Oeps zo`n dag dat het niet mee zit....hopelijk zijn jullie nu weer op weg met alle electronica de goede mood...hahaah

goede reis