Down Under - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Peter Zelst - WaarBenJij.nu

26 Juni 2015 | Australië, Adelaide

Zoals jullie gezien hebben ,staat er 1 verslag nu 3 x op, maar dat komt door een fout van de site. Sorry hoor, maar hwet is niet anders.

Zaterdag 20-6.

Het was bij het wakker worden erg mistig , maar later werd het heel zonnig en 23 gr. We gaan vandaag van Marla naar Erldunda.Spreek uit : Uldunda.
Toen we uit de camper kwamen ,was iedereen om ons heen al druk doende met inpakken en velen waren al klaar voor vertrek.Toen we wilden gaan ontbijten , bleken Lois en Ian vlak bij ons te staan en we besloten om maar gezamenlijk te ontbijten.We zijn samen op de bbq-plaats gaan eten, lekker in het zonnetje en uit de wind. Tijdens de gesprekken , die wij hadden, bleek dat onze levens veel overeenkomsten vertoonden.Uiteindelijk vertrokken wij omgoed 11 uur, nadat we e-mailadressen uitgewisseld hadden.Onderweg passeerden we de grens met The Northern Territory.Je merkt er eigenlijk geen snars van,alleen de borden langs de kant van de weg , wijzen hier op. In vergelijking met S.A. is het hier veel meer heuvelachtig. We hebben hier zelfs al loslopende koeien gezien.Er groeien hier ook wat meer bomen en gras.Overigens is de weg ook hier ontstellend recht en soms slaapverwekkend. Om 1/2 3 kwamen we in Erldunda aan en ons geinstalleerd en lekker een kop thee gedronken.Terwijl ik dit verslag schrijf, is Peter de omgeving aan het verkennen.Ik hoor hem wel praten, maar zie hem in 1e instantie nog niet,maar even later zie ik hem op een soort uitkijkpost staan.We hebben vandaag maar niet geookt ,maar zijn fish and chips gaan halen.

• 28 Juni 2015 - 11:13

Antonie:

Yaeh....Kan jullie verslag lezen.
    De site is kennelijk geupdate....hahaha.
    Peter geen excuus hoor....kan die verslagen dubbelop lezen...extra leuk.
    Fish en chips....yammie
    Je brengt me op een idee...gaan we ook eten.