voorbereidingen - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Peter Zelst - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Peter Zelst - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

26 Mei 2015 | Nederland, Zevenaar

We zijn druk doende om alles goed voor elkaar te hebben ,voordat we afreizen naar Down Under begin volgende maand. De vlucht is geboekt en we vertrekken maandag 9 juni om 15.20 naar Dubai en vandaar vliegen we door naar Adelaide, waar we de volgende dag om 20.05 aankomen en opgewacht worden door George en Herma.Ook de visa waren geen probleem, Marga had ze zo voor elkaar.En de ambassade in Berlijn deed er niet moeilijk over,want daar zaten we uiteraard wel een beetje over in.Peter brengt ons naar Schiphol.En als we in Adelaide aankomen , staat in principe de camper al klaar voor ons , daar heeft George voor gezorgd.Dus wat nu nog rest is de bagage en de zaken die je voor onderweg nodig hebt. dus als ons iets te binnen schiet , leggen we dat alvast klaar op de logeerkamer,zodat we het niet kunnen vergeten, want het wordt nu toch wel kort dag.

• 26 Mei 2015 - 13:18

Bert:

Hallo vakantie gangers (bijna altans), wij (Ria en ik) wensen jullie een goede en kalme vlucht naar Adelaide en kijken weer uit naar jullie vakantie verslag.

• 26 Mei 2015 - 15:37

HenT:

Mocht je onderweg tot de ontdekking komen dat je wat vergeten bent, het ligt op de logeerkamer.
    Heb je toevallig ook nog vluchtnummers?

• 26 Mei 2015 - 21:19

Marry Brentjes:

Mooi geregeld zo!
    Leuk om jullie ervaringen zo te kunnen volgen.

• 27 Mei 2015 - 06:43

Antonie:

Heey ...globbetrotters!!
    Gaaf om ook deze keer jullie avonturen mee te beleven.
    Alvast veel voorpret met verzamelen en inpakken.
    En tot de volgende